Skip to content

Zakelijke bijeenkomst

Congres, symposium, seminar, vergadering of presentatie? Wat je ook organiseert, Eye heeft alle ingrediënten voor een geslaagd zakelijk event. Iconisch gebouw, spectaculair uitzicht, inspirerende filmomgeving, plus alle praktische zaken om het iedereen naar de zin te maken.

Waar wil je de gasten ontvangen? In een filmzaal met comfortabele stoelen en state-of-the-art beeld en geluid, of een van de multi-inzetbare ruimtes met panoramisch uitzicht? Combineren kan ook. Nodig jij je gasten uit, dan geven wij ze de hoofdrol.

  • Vier filmzalen voor 67, 127, 127 en 315 personen
  • Filmzalen doordeweeks tot 17:00 beschikbaar
  • Te combineren met andere ruimtes voor ontvangst, catering en break-outsessies
  • Multi-inzetbare ruimtes ook in de avonduren en weekenden beschikbaar
  • Geheel naar eigen wens in te richten, voor bijvoorbeeld productpresentatie of workshop
  • Mogelijkheid om heel Eye af te huren, tot wel 900 gasten
© Martin Foddanu
© Martin Foddanu
Zicht van buitenaf op het terras van Eye bar-restaurant

Voorbeeld: presentatie

Je houdt 's middags een presentatie van de jaarcijfers voor zo'n 40 genodigden en wil een ruimte die je helemaal naar wens kunt inrichten. Je hebt Room at the Top en Waterfront overwogen maar boekt uiteindelijk IJ-Lounge, omdat je na afloop ook naar buiten wil bij de borrel.

  • IJ-Lounge in theateropstelling
  • Statafels voor ontvangst en borrel
  • Laptopaansluiting voor projectie en geluid
  • Ontvangst met koffie & thee en koekjes
  • Borrel met snacks en onbeperkt assortiment Hollandse dranken

Rekenvoorbeeld

13:00 tot 17:00 voor 40 personen: € 55,- per persoon (excl. btw).

Voorbeeld: congres

Je organiseert een congres voor 300 personen. Je boekt Cinema 1 voor het plenaire gedeelte en je combineert dit met de naastgelegen Foyer en het Arenaplateau om je gasten te ontvangen, om te netwerken, te lunchen en te borrelen. 's Middags gebruik je Room at the Top, IJ-Lounge en Waterfront voor de workshops.

  • Filmzaal als plenaire ruimte
  • Cateringruimte
  • Drie break-outruimtes
  • Techniekpakketten
  • Locatiemanager
  • Koffie & thee en zoete lekkernijen bij ontvangst
  • Pauzes met drankjes & snacks
  • Uitgebreide broodjeslunch
  • Afsluitende borrel

Rekenvoorbeeld

09:00 tot 18:00 voor 300 personen: € 111,- per persoon (excl. btw).

Congres in Cinema 1
Congres in Cinema 1
Team Sales & Events