Eye Filmmuseum en Panasonic tekenen samenwerkingsovereenkomst

Gelukkige samenwerking: Hester Barkey Wolf (Head of Development, Eye Filmmuseum), Karl Everaert (Country Manager, Panasonic usiness), Sandra den Hamer (Directeur, Eye Filmmuseum), Ben Moors (Project Sales Manager Benelux, Panasonic Visual Solutions) en Tamsin Campbell (Corporate Partnerships, Eye Filmmuseum)

12 juni 2018

Eye Filmmuseum en Panasonic hebben een samenwerkingsovereenkomst gesloten. De elektronicagigant is exclusief leverancier van visuele oplossingen voor evenementen in Eye. Met Panasonic als technologiepartner kunnen bezoekers van Eye op nog meer kwaliteit rekenen.

De stap naar samenwerking tussen Panasonic en Eye Filmmuseum is een logische: beiden streven naar een zo hoog mogelijke beeldkwaliteit.

Sandra den Hamer, directeur Eye Filmmuseum: ‘Panasonic is wereldwijd een van de grootste producenten van elektronica; prachtig om zo’n bedrijf aan boord te hebben. Met behulp van de technologie van Panasonic willen we de bezoekers op nog meer kwaliteit trakteren en ze een unieke ervaring bieden. Met hen kunnen we de hoge verwachtingen zeker waarmaken.’

‘Panasonic is trots om de technologiepartner van Eye te zijn en zo bij te dragen aan de verdere ontwikkeling van het filmmuseum’, zegt Karl Everaert, Country Manager Panasonic Business. ‘Wij kijken uit naar deze langdurige samenwerking waarbij we Eye technologisch ondersteunen. Gezamenlijk bekijken we hoe onze nieuwe technologie kan bijdragen aan een nog betere beleving voor de bezoekers.’

Eye is het nationale huis van de cinema, het enige museum voor de film en de kunst van het bewegend beeld in Nederland. Vanuit steeds veranderend perspectief belicht het museum de film als kunst, amusement en deel van de digitale beeldcultuur, met aandacht voor maatschappelijke vraagstukken en ontwikkelingen buiten de mainstream.

Panasonic Corporation is een wereldwijde leider in de ontwikkeling van verschillende elektronische technologieën en oplossingen voor klanten op het gebied van consumentenelektronica, woningbouw, automotive toepassingen en B2B-activiteiten. De onderneming viert in 2018 haar 100ste verjaardag en heeft zich sinds de oprichting internationaal uitgebreid. Inmiddels bestaat het bedrijf nu wereldwijd uit 495 dochterondernemingen en 91 gelieerde bedrijven, en voor het fiscaal jaar dat op 31 maart 2017 eindigde, noteerde het een geconsolideerde netto omzet van 61,711 miljard euro. Door innovatie binnen de divisies streeft Panasonic ernaar een toegevoegde waarde te bieden bij het creëren van een beter leven en een betere wereld voor haar klanten. Ga voor meer informatie over Panasonic naar www.panasonic.com/global