Skip to content
Eye Logo link to homepageEye Film Museum Logo, link to homepage
Harmonia magazine

Keep an Eye - Harmonia

Thom Lunshof / NL, 2020 / 27 min.

vooraf commercials van lichting 2020

Poster keep an eye filmacademie 2020

De stem is op zoek naar eenheid en verbondenheid in een wereld waarin iedereen, gevangen in isolement, zijn individuele doelen nastreeft.

Deze film kwam tot stand in samenwerking met BNNVARA.

Aan het einde van het vierde studiejaar maken de studenten één laatste korte oefening; een commercial. Dit jaar kregen zij de opdracht een commercial voor SIRE te maken voor de fictieve campagne Perfectionisme maakt niet alles beter.

De commercialopdracht is voor een mix van Filmacademiestudenten, geïnitieerd door vierdejaars cinematography studenten. De studenten ontwikkelen en produceren een commercial op basis van een briefing die is opgesteld door deskundigen uit de commercialberoepspraktijk. Bij het lesprogramma en de coaching zijn veel vakmensen betrokken en het hele ontwikkel – en maakproces wordt uitvoerig en zorgvuldig begeleid. In het proces neemt het pitchen van het idee en het schrijven van treatment een cruciale plaats in.

De commercials van Lichting 2020 zijn gedraaid tijdens de coronatijd, op anderhalve meter afstand. Dit maakt deze opdracht een extra uitdagende, maar heel nuttige oefening voor de toekomstige werkpraktijk.

Deze commercials zijn gerealiseerd dankzij de steun van Stichting Tick, Camalot, Captcha! en HagheFilm.

Details

Regisseur

Thom Lunshof

Productiejaar

2020

Productieland(en)

NL

Originele titel

Harmonia

Lengte

27 min.

Taal

Dutch

Drager

DCP

Achteraf nog iets drinken of eten? Reserveer online voor Eye Bar Restaurant.
Voorrang op tickets? Steun Eye en zie meer.
NLEN

Huidige tentoonstelling

  • 20 januari — 20 mei 2024

    Paravel & Castaing-Taylor

    Cosmic Realism

Films, talks & events

Toon alles

voor alle dagen

in alle talen

Sorteer op