Woensdag 21 mei zijn we gesloten wegens een besloten evenement. Onze excuses voor het ongemak.

Sluit
Skip to content

Zakelijk event

Congres, symposium, seminar, vergadering of presentatie? Wat je ook organiseert, Eye heeft alle ingrediënten voor een geslaagde zakelijke bijeenkomst. Iconisch gebouw, spectaculair uitzicht, inspirerende filmomgeving, plus alle praktische zaken om het iedereen naar de zin te maken.

Waar wil je de gasten ontvangen? In een filmzaal met comfortabele stoelen en topkwaliteit beeld & geluid, of een van de multi-inzetbare ruimtes met panoramisch uitzicht? Combineren kan ook. Nodig jij je gasten uit, dan geven wij ze de hoofdrol.

  • Vier filmzalen voor max. 67, 127, 130 en 315 personen
  • Te combineren met een cateringruimte, voor o.a. ontvangst, lunch en borrel
  • Multi-inzetbare ruimtes beschikbaar voor deelsessies, vergaderingen, workshops etc.
  • Mogelijkheden voor aankleding en branding, bijvoorbeeld in de huisstijl van jouw organisatie
  • Eigen techniek beschikbaar, met extra opties via onze voorkeursleverancier
  • Uitmuntende catering
  • Mogelijkheid om heel Eye af te huren, tot wel 900 gasten

Voorbeeld: presentatie

Je organiseert een inspirerende sessie in IJ-Lounge voor 35 genodigden. De ochtend begint met een boeiende presentatie en wordt afgesloten met een gezellige lunch in dezelfde ruimte.

  • Zaalhuur één ruimte
  • Laptopaansluiting voor projectie en geluid
  • Besloten wifi
  • Ontvangst met koffie & thee en zoete lekkernijen
  • Lunch met broodjes, wraps en salade
  • Eigen cateringpersoneel

Rekenvoorbeeld (alles bij elkaar)

09:00 tot 13:00 voor 35 gasten: € 75 per persoon excl. btw.

Voorbeeld: congres

Voor 300 personen boek je Cinema 1 voor het plenaire gedeelte en je combineert dit met de naastgelegen Foyer en het Arenaplateau voor alle cateringmomenten. 's Middags gebruik je Room at the Top, IJ-Lounge en Waterfront voor de break-outsessies en de dag wordt afgesloten met een borrel.

  • Zaalhuur filmzaal, cateringruimte en break-outruimtes
  • Techniekpakketten en wifi
  • Koffie & thee en zoete lekkernijen bij ontvangst
  • Pauzes met drankjes en snacks
  • Uitgebreide broodjeslunch
  • Afsluitende borrel met hapjes
  • Eigen cateringpersoneel
  • Locatiemanager ter begeleiding

Rekenvoorbeeld (alles bij elkaar)

09:00 tot 18:00 voor 300 gasten: € 125 per persoon excl. btw.

Voorbeeld: productlancering of persevent

Je zoekt een stijlvolle en exclusieve ruimte voor een lancering en Room at the Top is daar perfect voor. Je kunt de ruimte volledig naar wens inrichten, dus je neemt decoratie mee in de huisstijl. De bezoekers kunnen de nieuwe producten bekijken en de pers kan in de ruimte terecht voor de interviews. Na afloop verplaats je naar het Arenaplateau, waar iedereen kan genieten van een borrel met spectaculair uitzicht.

  • Zaalhuur presentatieruimte en cateringruimte
  • Laptopaansluiting voor projectie en geluid
  • Koffie & thee en zoete lekkernijen bij ontvangst
  • Borrel met bubbels en snacks
  • Eigen cateringpersoneel
  • Locatiemanager ter begeleiding

Rekenvoorbeeld (alles bij elkaar)

13:00 tot 18:00 voor 50 gasten: € 88 per persoon excl. btw.

Congres in Cinema 1 in Eye Filmmuseum
Team Sales & Events